maandag 31 januari 2011

Een witte raaf

afgelopen vrijdag viel in het AMC de term 'witte raaf'.
die geven ze aan mensen die het wonderbaarlijk goed doen op gif.
op chemo dus, inmiddels mijn 11de of 12de, ben de tel kwijt,
niet de bijwerkingen.
ben geloof ik wel iets minder moe.

ze zullen in mijn geval nooit zeggen dat je genezen bent.
maar het feit dat ze de kanker vooralsnog met
scheikunde onder controle hebben is best wel een feestje waard.
of ligt het soms aan dat testmedicijn wat ook een placebo kan zijn...

grappig dat Stella net een week geleden witte vogels
op de keukenmuur aan het tekenen was en toch wel prettig
dat er weer een lente in het verschiet ligt.
iets meer goede hoop dus.

6 opmerkingen:

  1. Erik....wat een prachtige term "witte raaf", geeft ook wel aan hoe bijzonder je bent.
    We komen in het ziekenhuis erg veel "zwarte raven" tegen en dat doet gewoon pijn in je hart.
    Hier hebben we gelukkig voor het eerst een postief bericht gehad uit het ziekenhuis...de tumormarker is licht gedaald.
    Hoop...hoop....hoop !!!!!!

    Heel veel liefs, Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tocht naar De Hoop heeft veel goed gedaan...maar jij toch wel het meeste! Wat een goed bericht door deze postduif ...Veel liefs van ons beiden, Carla & Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een zwarte ijsbeer die op zijn onsmeltbare schots afstevent op Kaap de Goede Hoop. Te gek man!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Zon, de vogels het nieuwe leven komt er weer aan!!! Dus een mooiere voorstelling voor HOOP bestaat er niet! Wat goed om bij die bijzondere vogels te mogen horen.Blijf zweven in de termiek van dit geluk.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend mooi nieuws lees ik hier!
    Ik wordt er zelf heel blij van, ook al gaat het natuurlijk over jou...;-)

    Ga vooral zo door en blijf me blij maken..
    x Andrea

    BeantwoordenVerwijderen