vrijdag 18 mei 2012

vol goede moed de zomer in

-ik ben wel erg moe maar de pijn is weg
-oncoloog: mooi, de bestraling heeft dus gewerkt
en dat moe zijn houdt nog wel een paar weken aan
je ziet er trouwens goed uit

-maar wat nu, wordt er weer een scan gemaakt?
-oncoloog: zouden we alleen uit nieuwsgierigheid doen
maar wat heb je eraan als je weet dat de tumoren weer groeien
en het zou ook zomaar kunnen dat de kanker slaapt
ga lekker onwetend de zomer in zou ik zeggen

-klinkt logisch, waar moet ik op letten de komende tijd?
-oncoloog: de tumoren in de lever kunnen
tegen de buitenkant gaan drukken en dat doet pijn
als je je beroerd gaat voelen moeten we weer aan de slag

-nou dan gaan we maar eens lekker richting sevilla en tarifa
wil stella graag cordoba laten zien
-oncoloog; heerlijk daar, wel warm
heb daar gesurfd
we zien elkaar weer in juli

daar heb ik nou ook opeens zin in!
nog nooit gedaan
maar eerst nog met daan naar londen
vader en zoon, vol goede moed

4 opmerkingen:

  1. Erik, goed om te horen dat de raaf nog niet alle witte veren kwijt is.
    Rijg weer een aantal mooie kralen aan het snoer van herinneringen, geniet van je reservetijd, de intensiteit van het nog mogen.....je snapt wel wat ik bedoel.

    XXXXXXXXXXX, Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk om zo'n goeie oncoloog naast je te hebben staan! En wat fijn dat je er de moed voor hebt om ondanks je vermoeidheid toch weer mooie dingen te gaan beleven! Je bent en blijft een witte raaf, een bijzonder mooie vreemde vogel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey erik,
    een klein berichtje van grote bewondering.
    & cordoba is idd prachtig!
    misschien ken je het al, misschien ligt het niet op je route. maar dit is een hele fijne plek (dat was het tenminste toen ik er jaren geleden was) net buiten ronda:
    http://www.hotellafuente.com

    ik hoophoophoop dat je een mooie zomer tegemoet gaat!

    BeantwoordenVerwijderen