vrijdag 27 juli 2012

'n engeltje op mijn schouder

wij maakten ons zorgen
pijn op een plek die ik nog niet kende
alleen een scan kan daar helderheid in brengen
vandaag de uitslag
ok
er is een uitzaaiing in de lever die moeilijk doet
precies onder mijn borstbeen
pijnlijk
en dat is te zien op de scan
maar de andere uitzaaiingen groeien niet!
ik weet ook niet hoe ik het doe
maar het werkt
dus
iets meer pijnstillers
en overleg met de radioloog
of bestralen van de basterd zinvol is

goed nieuws dus toch ook
niets doen werkt ook
en weer meer toekomst
meer genieten
nog even naar terschelling
en dan lowlands
iedere dag verbaas ik me weer
over wie en hoe ik mag zijn
gelukkig
samen met mijn geliefden
xxxxx

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd en nog heel veel mooie jaren, zo wordt je nog wel 100! :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen