vrijdag 9 november 2012

nu kan ik wel weer een beetje lachen...

maar vanochtend dacht ik
dat ik dood ging
vreselijke krampen
bloed op de wc
helemaal leeg

Op de eerste hulp
in het amc blijkt dat ik op het
dieptepunt van de chemo zit
ik sta letterlijk helemaal stil
in de roes van de morfine
lig ik daar bij te komen

verder niets ernstigs.....
moet alleen geen bacterieen
tegenkomen vandaag of morgen

statistisch gezien moet nu
alles weer op gang komen
zodat ik over twee weken
weer aan zo'n avontuur kan beginnen

2 opmerkingen:

  1. Hoop dat het snel beter gaat en vooral zonder pijn. Sterkte en liefs van mij XXX cissy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOEDIG!!!! jeetje wat zal je geschrokken zijn!
    Dus je gaat nu een beetje high door het leven? Als het maar helpt!Ik stuur alle positieve energie jullie kant op, HOOP!!

    BeantwoordenVerwijderen