vrijdag 18 juni 2010

maandag uitslag van ct..........

3 opmerkingen:

  1. Keep the faith!!
    En blijf je hart volgen en geniet!
    Dikke knuf.

    XXXXX Cissy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik steek een kaars voor je aan en leg je naam eronder, vraag aan de Boeddha, Kosmos... iedereen die kan helpen of ze je in het Witte Licht willen zetten......mocht je het nodig hebben dan is het dicht bij je, heb je het niet nodig dan gaat het terug naar de Aarde.
    (wijsheid van de Tibetaanse monniken, handeling bij Reiki)

    Als ik thuis ben brandt de kaars voor je...

    Knufffff.

    XXXXXX Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erik en Stella,

    Met tegenzin lees ik jullie berichten, het is toch wel een slecht nieuws blog over het algemeen ( heeft mij toch wel enige moeite gekost om tot bloggen te komen moet ik eerlijk bekennen ), groots heb ik bewondering voor jullie veerkracht en de momenten die jullie delen waaruit ik lezen kan dat er veel nu ervaringen zijn samen met elkaar, familie en vrienden en al wat er zo aan moois in het moment te beleven is.
    Veel mooie, liefdevolle, warme en wijze woorden, wel een zuur gegeven dat we doorgaans onze focus en aandacht meer gericht hebben op de agenda en al die dingen die moeten en een urgente gebeurtenis ons moet wijzen op de waardevolle schoonheid van simpelweg te zijn.
    Erik ik weet niet wat de verwachtingen en prognoses zijn, maar wens jullie het beste voor morgen.

    Lieve groet en knuffel,

    Jxxp

    Stuur je zo nog een Buddha afbeelding die ik met je wil delen en voor mij heel treffend is

    BeantwoordenVerwijderen