donderdag 3 juni 2010

mooie momenten

Een ijsvogel zien vliegen bij de tuin.
met Martin genieten van Kandinsky en Bacon.
een slaapje doen in de tuin.
met Stella zijn, zijn en nog eens zijn.
over voetbal en de kleuren van een samsung lullen met Maarten en Dennis.
Daan aan mijn chemobed als cliniclown.
Daan aan mijn chemobed als liefste mens van de wereld.
niet misselijk zijn, wel duizelig.
een lange mail van Judit krijgen.
tosties eten in de IJsbreker.
met Marcel uren in een hotellobby in Zwolle kletsen.
naar Sam kijken.
met mijn jonge vriend Rogier volkstuintjes kijken
weer sproeten krijgen.
even bij tante Greetje en oom Nol zijn.
niet ongelukkig worden op een reunie van de lagere school.
de weiden in het amsterdamse bos geel van de boterbloemen zien worden.
Sam op zoek naar de bal.
toch nog een prijsje winnen met een campagne.
Monique zonder voortanden.
zomaar naar binnen mogen bij radio Kootwijk.
de Veluwe ruiken.
lekkere wijn drinken.
in de Kring luisteren naar het geouwehoer van Hans en Frits.
ontzettend lekker eten en genieten van vriendschap met Hans en Mylene.
met de broertjes door de bossen van Hattem struinen op zoek naar vroeger.
de zon te voelen branden op mijn zieke buik.
gewoon kunnen huilen.
ziek mogen zijn.

6 opmerkingen:

  1. Jesus Erik zo intens ! Ik ben blij dat ik dit met je mag delen !
    Jij weet precies waar het leven om draait, de mooie en echte momenten alles wat er toe doet!Hou dit vast dat geeft je de kracht om door te gaan! Ik ben nog steeds in gedachten bij je !
    liefs Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Erik.

    Dit raakt me diep, het is zoals wij het ook hebben ervaren en nog steeds ervaren.
    Dit is de essentie van het leven, de dingen die je gelukkig maken...herinneringen uit het verleden en de herinneringen voor de toekomst die je vandaag maakt.....and nothing else matters.

    Ik denk aan jullie.
    XXX, je nicht Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Art director? Je had copywriter moeten worden. X Ed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Erik,
    Wat vreselijk mooi dat er veel meer positieve dingen in je blog staan dan negatieve, egwoar, ik heb bewondering voor je.
    Geniet verder, dan is de rest ook wel te genieten.

    Dikke kus, Cissy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Grote Man (en Sterke Vrouw), ik heb een KAMA voor je en ga hem inlijsten en naar je toe laten komen. Lieve groeten en kus. Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lieve Erik en Stella......... gewoon blijven genieten van al deze mooie momenten van het leven!!

    BeantwoordenVerwijderen