zondag 12 september 2010

dank en trouw

lieve mensen, dank voor al jullie mails, facebookberichten, bloemen, kaartjes, smsjes voor of eigelijk na ons trouwen! Het was een heel ontroerend, fijne, warme, grappige en onvergetelijke avond en we hadden ervoor gekozen dit alleen in het bijzijn van onze getuigen en hun geliefdes te doen. We hopen dat jullie dat snappen.Voor veel van jullie kwam het dus ook als een verrassing.
Ik heb Erik gevraagd omdat ik na onze 18 jaar samen nu nog meer de behoefte voelde, voel, hem te zeggen dat ik bij hem blijf tot het einde, wat er ook gebeurt. Je kan in voorspoed trouwen maar misschien is trouwen in tegenspoed wel de mooiste band die je kan smeden...
Stella en Erik

1 opmerking:

  1. Hallo Erik,

    Toen we elkaar van de week in Rusland tegenkwamen viel er een bom. Maar ik vond het heel goed dat je het gewoon zei. Zo ken ik je.
    Pas op deze blog las ik dat jullie onlangs getrouwd zijn. Chapeau, wat een geweldige actie. En wat een prachtige tekst van je vrouw. Ik ben blij dat je een heleboel familie en vrienden hebt die je in deze barre tijd bijstaan.
    Mocht ik je ergens mee kunnen helpen, laat het me weten.

    Groet, Stef Ranke

    BeantwoordenVerwijderen