woensdag 8 september 2010

update

Het lijkt alweer een tijd geleden dat ik heb geblogd,
dat komt natuurlijk omdat er zoveel gebeurd is de laatste tijd.
je weet wel, trouwen enzo, ;-)
en er staan nog zoveel leuke dingen op stapel, korte reisjes die nu nog heel goed te doen zijn tussen de chemo's door.
het trouwen is natuurlijk de kroon op onze relatie die al heel wat stormen heeft meegemaakt.
en nu deze storm.
kutchemo die nu ook mijn voeten doet tintelen en alles in een kramp zet en misselijkmakend is.
en nu al bijna 2 keer zolang duurt dan wat ik gewend ben.
het wordt dus wel steeds heftiger.
neemt niet weg dat ik misschien toch wel wat meer tijd krijg omdat de uitzaaiingen kleiner worden en dus minder risicovol zijn.
fingers crossed
het mag alleen wel weer wat warmer worden.......

4 opmerkingen:

  1. Lieve schat, mijn fingers kunnen bijna niet meer in de normale stand staan sinds je aan het knokken bent.Het is prachtig dat je in zo'n goede conditie was voor je aan dit alles begon. De chemo is sterk maar de veerkracht van je lijf ook ! en al denk je nu misschien af en toe 'moet dit nu zo' dan weet ik dat jij in staat bent om te kijken naar alles wat je lief is en iedere dag te plukken die je gegeven is! Dat bewonder ik enorm in jou, ik zou veel van je ongemakken willen wegnemen maar helaas kan ik je alleen maar laten weten dat ik heel vaak aan je denk en van je hou! ik hoop dat je het daar weer wat warmer van krijgt. xxx Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sta versteld van je veerkracht! Vervelend dat die chemo's heftiger worden. Maar wie weet wat er mogelijk is als de tumoren blijven slinken. Ik blijf voor jullie duimen veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tintelende vingers en koude rillingen zaterdagmiddag. Het was er geen weer voor, maar dat deed het met me, toen ik hoorde van je ziekte. Mijn woorden zijn te obligaat, maar Erik, blijf positief whatever happens. Heel veel sterkte, Theo Nieveen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie trouwen, man! Ik hoorde pas verleden week dat 't huwelijk niet eens het grootste 'obstakel' is dat je op je levenspad tegenkwam recent. Goed te zien dat er HOOP is!
    Rodgegroet!

    BeantwoordenVerwijderen