maandag 1 november 2010

mislukte aanslag

een bacterie heeft afgelopen weekend geprobeerd mij eronder te krijgen.
maar dankzij snel ingrijpen van Stella en een nacht aan de infusen in het AMC is de bloedvergiftiging nu weer onder controle met antibiotica. (hoop ik)
alleen heeft die bacterie nu ook Stella te pakken...........
en ik voel me alweer bijna de 'oude' ook al staat mijn weerstand nu echt op nul.
en we hadden net een paar geweldig mooie dagen achter de rug in Venetie.

dit wordt toch weer een spannend weekje, vanmiddag wordt er weer een scan gemaakt
en de vraag is natuurlijk of de chemo's wel door kunnen gaan.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Erik.

    Pffffff...dat is zeker spannend.
    Dit kan je er echt niet bij hebben.

    Wanneer krijg je de uitslag van de scan?
    Ik duim dat de behandeling nog steeds werkt en ook dat je verder mag met die behandeling.

    Heel veel beterschap, ook voor Stella, ik hoop dat die bacterie snel zijn biezen pakt.
    Misschien iets meegelift vanuit Venetiƫ?

    Wij moeten woensdagmiddag voor de uitslag van de PET-CT scan, ook voor ons dus nog een paar spannende dagen.

    Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jullie.
    XXX, Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Erik,
    Balen van die bacterie. Kan je echt niet gebruiken. Hoop dat de scan goed was en je chemo's door kunnen gaan.
    Ik ben nog naar je stem aan het luisteren ;-) (er kwam even een Zo doende tussendoor). Dus ga je snel weer mailen.
    Ik duim voor goed nieuws.

    Liefs,
    ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erik en Stella,

    Ik kwam via het woord Kutchemo op jullie blog terecht. Iemand vroeg zich af of er een vermelding in het woordenboek zou staan. Zou eigenlijk wel moeten, toch?
    Een heftige tijd hebben jullie achter de rug zeg!! En nog een hele heftige en onzekere te gaan.
    Ik vind het op dit moment fijn om ervaringen van andere te lezen en hoe zij ermee om gaan.
    Vanaf begin juni zit in de molen ivm borstkanker.
    Maandag start ik met de 1e chemo en ga zeker mensen die niet 100% fit zijn mijden in mijn buurt.

    Toi Toi Pien uit Houten en ik hoop dat je je blog kan bijhouden en dan wip ik af en toe even langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @pien, heel veel sterkte met die kutchemo.
    vergeet niet te genieten van het leven want dat maakt het een stuk dragelijker, erik

    BeantwoordenVerwijderen