woensdag 28 maart 2012

2 meter aardappelpuree

vandaag de scan met de oncoloog besproken
alle uitzaaiingen zijn aan het groeien
ook die in de lymfen en
die drukken waarschijnlijk op omliggende zenuwen
waardoor ik zo'n last van mijn buik heb
ook de slokdarm groeit weer langzaam dicht
er wordt overlegt met de radioloog of het zin heeft lokaal te gaan bestralen
en misschien overwegen om met een nieuwe chemotherapie te beginnen
bespreken we allemaal a.s. vrijdag
voel me nog steeds uitgeblust
het vuur is een beetje weg
het voelt alsof je door 2 meter aardappelpuree loopt......
maar wat een lente

1 opmerking:

  1. Erik.....heel veel wijsheid en kracht om de volgende stappen te nemen, moeilijk om te beslissen wat te doen.
    Misschien vragen of je supplementen/vitamines mag slikken om je conditie wat op te vijzelen?
    Ik weet dat je niet alles mag hebben.....zeker geen St. Janskruid, dat vecht met alles wat oncologie is.
    Ik hoop dat er nog iets is dat je kan helpen en dat je nog enige kwaliteit van leven geeft.
    Probeer, ondanks alles, van die lente te genieten.

    Ik denk aan jullie.
    XXX, Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen