maandag 19 maart 2012

de zon scheen, de lucht was blauw....

















ik mag ook wel eens klagen van Stella
dus:
het viel mij ontzettend tegen
op techniek de berg af skieen is leuk
maar je geen jonge god meer voelen doet pijn
ik werd er niet vrolijk van
met chemo vorig jaar ging het een stuk beter
moe, pijn, humeurig
in de loop van de week iets beter
en nu terug thuis is alles weer als trage stront
en doet de buik zeer
het vreet aan me
er wordt maandag een scan gemaakt
vrijdag 30 maart zie ik de oncoloog

4 opmerkingen:

  1. may the force be with you!
    veel liefs, jullie twee sterke mooie lieve mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stella heeft gelijk!!
    En ja, hoe je je voelt dat is K.U.T.
    Toch heb je weer kans gezien ook de mooie dingen op te slaan!
    Dapper en krachtig! Heel veel dikke knuffels voor jullie beiden XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erik, jezelf altijd maar groot houden vergt ook energie, af en toe de kont tegen de krib gooien en 'n keer K(walitatief) U(itermate)
    T(eleurstellend) schreeuwen, stampvoeten enz. geeft wonderlijk genoeg opluchting.

    Inmiddels is het vrijdag, ik ga zo het vervolg van je blog lezen.......

    XXX, Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is het misschien een ideetje om een boksbal op te hangen waar je je frustatie en verdriet af en toe op kwijt kunt? Verder heel veel sterkte de komende week en liefs XXX Cissy

    BeantwoordenVerwijderen