dinsdag 24 april 2012

de lol is er nu wel vanaf

ben nu 3 keer bestraald
3 keer een flinke klap van professionele bokser in de maagstreek
nog 2 te gaan
gelukkig werken de pijnstillers
maar dan zit je nog steeds met een soort van spierpijn
alsof je wat teveel buikspieroefeningen hebt gedaan

ik eet gelukkig goed
al verbaast het de radioloog dat er eten door de slokdarm kan
ik hou me maar vast aan het idee dat ik zeker een half jaar
geen last meer van mijn maag en slokdarm zal hebben
kunnen we de aandacht weer richten op de bommetjes in mijn lever

3 opmerkingen:

  1. Sorry voor je, ik hoop dat al die pijn ook iets oplevert, sterkte voor de laatste! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blijft ons gewoon allemaal verbazen! Lekker blijven eten en nu nog een 'klap' opvangen! en dan hopen op herstel van de'bij'verschijnselen!
    heel veel sterkte! en er komt weer een koninginne dag aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heftige behandelingen,en hoe sterk je geest en lijf om dat aan te kunnen ,fijn dat je wel kunt eten ,hopelijk komt er nu een lange tijd zonder last of pijn, veel sterkte en herstel voor nu ! lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen