maandag 2 april 2012

leuke en minder leuke dingen

afgelopen weekend op een hele prettige manier
afgesloten met roorda in de Goudfazant
9 jaar lief en leed gedeeld
de laatste 2 jaar wat meer leed
maar ze waren er altijd voor mij
nogmaals bedankt voor de cadeaus!

en zondag voor het eerst van mijn leven
een volledige Mattheus Passion uitgezeten
zo mooi

en vandaag het bestralingsplan aangehoord van de radioloog
in 5 keer bestralen worden de tumoren
in de maag, slokdarm en lymfeklieren kapotgemaakt
dat zal zwaar worden omdat mijn maag flink zal protesteren
moe en misselijk en niet eten voor een week
gaat allemaal deze maand nog gebeuren
en dan zal alles zich weer herstellen
en dan ben ik weer even het mannetje
kan ik er weer een tijdje tegenaan
mits die lever niet lastig gaat doen

lekker eten en drinken dus maar de komende dagen

1 opmerking:

  1. Lieve Erik dat doe je goed! Flink op- inladen voor de moeilijke week komen gaat! Neem vooral veel voedzame maaltijden tot je, dat hoeven geen grote hoeveelheden te zijn maar met de juiste 'inhoud' en vertrouw erop dat je je erna beter zult gaan voelen!
    Ik vind jullie onwijs dapper!!!

    BeantwoordenVerwijderen