donderdag 25 oktober 2012

een onsje lever aub

ik was behoorlijk gespannen vanochtend
en zag tegen de punctie meer op dan tegen
de komende chemo's
en het was precies zo pijnlijk als ik verwachtte
de prikken waren o.k.
de hapjes een heel raar onwezenlijk gevoel
maar daarna....
alsof ik uitgegleden ben op de evenwichtsbalk
en precies op mijn middenrif ben terechtgekomen
'gelukkig' moesten we nog even bij onze vrienden
van de oncologie afdeling zijn
daar weten ze wel raad met dit soort pijntjes
hoppa, morfine!
wie dat uitgevonden heeft......

ben nu iets brakker dan wat ik de laatste dagen
gewend ben
maar de pijn is onder controle met de
nodige pijnstillers
lekker op de bank
voor de tv
met de 2 dames fijn dicht in de buurt


1 opmerking:

  1. Wow heftig..... ik hoop dat het iets positiefs oplevert! pak de momenten zoals alleen jullie dat kunnen xxxx

    BeantwoordenVerwijderen