vrijdag 19 oktober 2012

haar is zooo 2011

dat het een stuk rommeliger is geworden in
mijn lever zagen we vandaag op de,
ik denk inmiddels 20ste ct-scan
2 november begin ik aan de eerste van
6 chemo's met Taxotere
voor die tijd gaan ze d.m.v een punctie
kijken of de kanker niet gemuteerd is
want als de basis nog steeds het her2 eiwit is
willen ze toch ook de herceptin nog weer proberen
omdat die na zo'n lange 'chemorust'
zomaar weer aan kan slaan
ook al werkte dat spul driekwart jaar geleden niet
de hoop is dat  deze medicijnen de groei
nog even kunnen remmen en de pijn bestrijden

ik bespaar jullie de bijwerkingen
maar dat ik over een week of 5/6 al mijn haar
kwijt ben is zeker
gauw wat voorbereidend werk laten doen
door patrick, mijn trouwe haarvriend
dan is de overgang niet zo groot....( :-)

5 opmerkingen:

  1. Erik, ik wou dat ik meer voor jullie kon doen.....aan jullie denken, meehopen, meebidden is alles dat ik kan .......@$#@^#&$^)&&^%$#&(.
    Ik denk heel veel aan jullie.
    XXX, Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dear Erik en Stella, Rokus en ik denken aan jullie. We hopen met jou en jullie dat die chemo aan zal slaan en dat je weer een tijdje voort kunt. En qua haar: je bent een man he, is toch anders dan bij een vrouw. Kale mannen schijnen heeeeel mannelijk te zijn.
    Veel liefs en warmte,
    MArie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Erik, dit gaat weer een hele krachtmeting worden, zoveel is duidelijk! Ik wens je heel veel sterkte en vooral succes met de komende chemo. Zo'n kuur kan zomaar boven verwachting werken, dus blijf positief!
    En remember: Kaal is sexy ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Carla van der Steen25 oktober 2012 om 13:06

    Lieve Erik, we kennen elkaar niet zo goed, ik ken Stella van de tijd dat we samen op de Reinier Vinkeleskade woonde bij mijn oma, via haar facebook ben ik op jou blog terecht gekomen.
    Ik wil je erg bedanken voor al je oprechtheid en de manier waarop je verteld over jou ziekte proces. Een aantal jaren terug zaten wij met mijn moeder in dezelfde situatie, toen is alles voor in een roes voorbij gegaan, ziekte, chemo's en ziekehuis, te veel inpact, teveel om te begrijpen. Door jou openhartigheid heb ik een stukje van mijn verwaring kunnen verwerken over toen. Via jou leer ik begrijpen hoe iemand in deze sitautie zich voel en heen en weer geslingerd wordt tussen hoop en wanhoop, vreugde en verdriet. Ik wil je met heel mijn hart bedanken voor wat het voor mij betekent heeft om je blog te lezen, alle liefde en kracht voor jullie samen en weet dat je een heel bijzonder persoon bent! Ohm Shanti
    Carla van der Steen

    BeantwoordenVerwijderen