donderdag 20 december 2012

kerstchemo

hij hakt er goed in
het wordt steeds zwaarder
dat beloofd wat voor de tweede week
de week van kerst

maar moet ook steeds
aan hans denken
(we noemen onszelf de chemical brothers)
zelfde probleempje als ik
maar dan twee jaar later
heeft nu dezelfde chemokuur die ik
tweeeneenhalf jaar geleden had
en hij trekt die niet
en hij is net zo'n optimist als ik
dus daar heeft het ook niets mee te maken

er zit een engeltje op mijn schouder
die gaat me door de feestdagen heenslepen
begin 2013 de scan
die gaat vertellen of het werkt....
en als het werkt is het nog maar de vraag
of mijn lichaam nog 3 kuren trekt



1 opmerking:

  1. Hou vol Eriklief, alle Kerstlichtjes om je heen om je energie te geven gaan je een handje helpen, let maar op! En ik gooi dr weer een gebedje in! :-)Dikke knuf XXX cissy

    BeantwoordenVerwijderen