zondag 30 december 2012

stilte

ik was een beetje stil op de blog
de derde kuur kwam dan ook hard aan
moest echt een stapje terug doen
nu in de derde week voel ik de energie
weer langzaam terugkomen
de pijn is nog steeds niet weg
maar mijn haar groeit tussendoor wel een beetje

de kerst was vrolijk
en oud en nieuw zal dat ook wel worden
maar dan twee spannende weken
1 extra week om bij te komen
maar dan 8 januari de scan om te kijken
of de kuur zinvol is
en 10 januari de uitslag
eventueel de volgende dag
weer aan het infuus
kortom, het nieuwe jaar
kan voor mij maar twee kanten op



2 opmerkingen:

  1. En dat geldt voor ons allemaal! :-) Sterk blijven en evenveel geluk als altijd! xxx cissy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blijf voor jullie duimen, aan jullie denken....

    XXXXXX, Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen