dinsdag 10 augustus 2010

een fijne tijd gehad en hebben














zo, weer terug.

heerlijk verwend in Pallazo di Maggiore in Italie
en zalig gerelaxed aan het zwembad in de Provence
met Stella, Menno, JW , Daan en Sanne.
en Sam natuurlijk, die deed gewoon met alles mee
zoals je ziet.
helemaal niets op aan te merken.
weer veel nieuwe herinneringen opgedaan.

met de kanker gaat het goed zullen we maar zeggen.
als ik geen pillen slik doet ie pijn.
dus kom maar weer op met die chemo a.s. donderdag.
vandaag door de scanner geweest en we horen donderdag
dus ook hoe het er daarbinnen voor staat.
nu trouwens geen pijn.
die was van de ene op de andere dag weg (?)
kortom het 'gewone' leven is weer begonnen.
donderdag laat ik weten hoe het ervoor staat.

liefs
erik

3 opmerkingen:

  1. Hoi Erik,

    Bertrand hier even op je blog. Het is een hele lange tijd geleden maar wellicht dat je me nog kent. Ik heb stage gelopen bij Roorda toen jij nog als freelancer met Sander daar werkte. Een van mijn beste vrienden werkt nu bij Roorda (Roco Braas) en toen ik vroeg of jij daar nog werkte vertelde hij mij dat je er nog werkte maar ook al een tijdje weg bent vanwege je ziekte.

    Hij heeft mij je blogspot adres gegeven en zodoende voel ik de behoeft je even te schrijven.

    Ik wens je alle positieve energie en sterkte toe om weer beter te worden. Hopelijk is het allemaal snel verleden tijd, kan het gewone leven weer verder en zien we nog veel van je creatieve uitspattingen rondom ons heen.

    Bertrand

    PS Bedankt nog voor al je steun en begeleiding tijdens mijn stage toen. Dat was me zeer aangenaam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ciao Enrico!!!

    weer terug van weg geweest... Italia é sempre bella.. ik kan het weten, heb er jaren gewoond. En zo te lezen zijn jullie goed tot rust gekomen wat heel belangrijk is! Zo te lezen heeft de kanker jou en Stella mooi met rust gelaten tijdens jullie vakantie, dat is ook heel fijn om te lezen. Het is zo fijn dat jij/jullie zo hebben genoten. Ook hier schijnt de zon, althans in Drachten... de zomer gaat nog wel effe door, zo ook het leven!
    Fijn om te zien dat jullie weer terug zijn en het "gewone" leven weer durven op te pakken... ben benieuwd naar de scan-uitslag!

    lieve groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Eric en Stella.

    Weer veilig terug op het eigen nest.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben....geweldige foto van Sam.
    Sterkte donderdag, ik duim voor een goede uitslag.


    Liefs, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen