zaterdag 28 augustus 2010

in relatieve stilte....


....zijn wij getrouwd!

3 opmerkingen:

  1. wow.........gefeliciteerd!! en nog vele vele mooie jaren samen!!! het filmpje op youtube.... ook wow .. mooie tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!!!

    Ik zal nooit.....nooit.....nooit meer op dezelfde manier naar mijn blauwe regen kijken.......iedere keer als die bloeit, in al zijn adembenemende pracht, zal ik aan jullie denken.

    Ik zat met tranen in de ogen achter mijn pc, geweldig lief dat jullie ons laten delen in dit bijzondere moment van twee lieve mensen.

    XXX, Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jhsopers@planet.nl31 augustus 2010 om 15:30

    voel mij, kijkend naar het filmpje, deelgenoot van perfecte liefde en serene schoonheid.
    wat een moment. liefs en alle geluk
    jan hein

    BeantwoordenVerwijderen