dinsdag 26 maart 2013

met janine jansen in de MRI-scan

gekleed in een goudgele baljurk
en stella in een prachtig zwart gala-tenue
walste ik vanochtend door de mri-scan
in het amc
een taliban strijder probeerde zijn
magazijn leeg te schieten op de andere gasten
hij liet ons genieten van de muziek
van shostakovich
gespeeld door daan verkleed als janine jansen
heerlijk die morfine

amper thuis belde de oncoloog
er zit inderdaad iets wat tegen
een wervel drukt
niet alleen tussen mijn schouderbladen
maar ook onder in de rug

ik kan wel bestraald worden....
of ik dat nog wil
graag!!!!

1 opmerking:

  1. Wat morfine al niet doet met de fantasie! Ik hoop echt dat je na de bestraling minder pijn hebt, en minder morfine nodig hebt. Ik doe een schietgebedje voor je. Stay strong, XXX Cissy

    BeantwoordenVerwijderen