woensdag 27 maart 2013

shit

even los van het feit
dat zelfs mijn tieten pijn doen van de bestraling
wist de radioloog mij
tussen neus en lippen door
te vertellen dat die pijn veroorzaakt wordt door
tumoren die dus nu overal in mijn lichaam
kunnen opduiken
want de kanker verspreid zich nu via het bloed
er zijn er nog twee zichtbaar onder in de rug
die gaan straks mijn benen teisteren
en vraag me niet waar ze nog meer zitten
deze mri laat alleen de ruggengraat zien
zijn vermoeden is dat het vooral langs en in mijn
botten gaat zitten
ben vooral bang dat ze in mijn hoofd komen

het is dus niet zeker of deze bestraling
ook de pijn in mijn arm weghaalt
want dat kan een andere tumor zijn

daarom, voor de duidelijkheid een pet-scan
over een paar weken
daarmee laten ze de kankercellen oplichten:
kankerkerstboom...

ik wil uit dit lichaam.....


ps
ik geloof dat je de bowie clip hieronder
niet op telefoons kan zien...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten