dinsdag 7 mei 2013

snel teveel

ik moet eraan toegeven
dat het allemaal niet meer zo makkelijk gaat
of het nou een trap oplopen is
of het praten over kanker
of een blaffende sam

of die vraag,
hoe het met mij gaat
kut natuurlijk,
en het wordt elke dag nog kutter

ik leer grenzen kennen
die mij heel verdrietig maken

'tot hier
en zeker niet verder
nee, doe maar mooi een stapje terug
neem maar mooi met nog minder genoegen'

vandaag zijn de scans gemaakt
om de positie van de bestraling
te bepalen die morgen wordt gedaan

zodat ik hopelijk nog wat langer plezier
zal hebben van mijn heup,
arm
en lever...
xxx







3 opmerkingen:

  1. Lieve Erik, iedere keer lever je weer wat in.... inderdaad K.U.T.
    ik hoop dat bestralingen je nog wat verlichting zullen geven.Ik denk aan je ,ben in gedachten bij je en ben er voor je!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Erik,K** ! ,
    Mijn beste vriendin is net getroffen door kanker ,en het is moeilijk deze ziekte niet vreselijk te haten ,al die lieve mensen die ...,ik wil je (en je vrouw en dierbaren) alleen maar heel veel liefs en warms en vooral verzachting en verlichting van pijn wensen !, Xxx, Caroline (vZw.)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Erik, je bent zo sterk! Liefs Paul en arriette

    BeantwoordenVerwijderen