zondag 19 mei 2013

zonder titel

Lieve allemaal,

Met pijn in mijn hart schrijf ik omdat Erik sinds afgelopen dinsdag heel snel achteruit gaat. Hij heeft met een enorme kracht en in grote gelukkigheid zijn leven drie jaar weten te verlengen.
Nu lijkt het er op dat het einde zich in omgekeerde snelheid zal voltrekken.
Hij slaapt heel veel en heeft sinds gisteren een morfinepomp die de pijn hopelijk wat beter bestrijdt. Hij eet en drinkt heel weinig en valt snel af.
Erik kan niet meer persoonlijk afscheid van iedereen nemen. Die energie heeft hij niet meer; en ook voor mij zou dat te zwaar zijn.
Ik hoop dat iedereen dit snapt en respecteert.
Al jullie lieve berichten stellen wij zeer op prijs maar stuur ze vanaf nu naar mijn emailadres (stellavanleeuwen@planet.nl) of naar ons huisadres:
Oudezijds Achterburgwal 175, 1012 DJ Amsterdam
Dan kan ik die aan hem voorlezen.
Hij wil ook niet meer telefoneren. Smsje of whatsapp is prima.

Ik zal jullie proberen op de hoogte te houden via dit blog maar nu verloopt alles in een moordend tempo en gaat mijn aandacht vooral naar Erik en de dingen die hier moeten gebeuren.

Met alle liefs, ook van Erik, de liefste, dapperste en eerlijkste,
Stella

2 opmerkingen:

  1. Lieve Erik en Stella, het ging me aan het hart te zien dat het nu zo slecht gaat, wel blij dat ik er nog even was, ook om te beloven dat ik goed voor onze zoon zal blijven zorgen (samen met Sanne). Heel veel sterkte de komende tijd en veel liefs van Cissy. Tot in een mooiere wereld. Ik hou van je. XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve allebei, wat heftig dat het ineens zo snel gaat. Jullie konden zo van alle goede momenten genieten dat het onwaarschijnlijk wreed lijkt dat zelfs de kleinste lichtpuntjes niet meer toereikend zijn. Veel liefs, kracht maar vooral warmte gewenst voor elkaar. In gedachte bij jullie... Xxx meeke

    BeantwoordenVerwijderen