woensdag 6 februari 2013

gezond zijn met kanker

het is raar om te kunnen zeggen dat ik me
op dit moment gezond voel
heb ik de laatste drie jaar wel vaker gevoeld
het is nu alleen sterker dan ooit
zelfs de pijn lijkt minder
kan van de dexamethason komen
maar daar wil ik toch mee stoppen
wil wel eens een hele nacht slapen

ik loop weer hard
zodat ik fysiek en mentaal voorbereid ben
ik maak mijn wereld kleiner
ik wind hier geen doekjes om
ben mij bewust dat ik de komende tijd
sommige van jullie voor het laatst zal zien

de behandeling in utrecht is niet mogelijk
omdat de tumor nog aanwezig is
was hier op voorbereid
betekent dus wel dat mijn lever er
binnenkort de brui aan geeft

plannetjes maken dus
naar terschelling met de jongens
met de pasen naar een hopelijk
warm constantina

en ik mag van mezelf overal om huilen
ieder liedje, iedere zonnestraal...

  


3 opmerkingen:

  1. Ben blij dat je je goed voelt, en ook dat je de moed hebt realistisch te zijn. En vergeet niet dat je die witte raaf bent! :-) Nog heel veel mooie dagen zonder al teveel pijn, liefs van Cissy XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je wereld wordt kleiner Erik, intenser, jullie samen is op dit moment het allerbelangrijkste. Ik wens jullie nog heel veel mooie dagen die als mooie kralen aan jullie levenssnoer geregen kunnen worden.
    Heel veel sterkte de komende tijd, er wordt hier aan jullie gedacht.
    XXXXXXXX, Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve schat je wereld word klein maar tegelijkertijd ook weer zo groot... je houdt vele harten bezig en beroerd ze met je gedachten en woorden.Ik hoop dat je alles nog kunt gaan doen wat je pland,zonder al te veel pijn en ongemakken.Ik denk aan jullie XXXX

    BeantwoordenVerwijderen