zaterdag 2 februari 2013

een weekje alleen

stella was even toe aan een weekje niks
en ik ben niet zo van 'n weekje niks
zij op een kaap verdies eiland met mylene
en ik hier met de diertjes
en zo vloog er een week voorbij
vol met 'things to do' die eigenlijk
alleen maar voor onrust zorgden
vloer schilderen enzo
maar ook werd daan 30
dat hebben we dus top gevierd
en hopte ik van afspraak naar afspraak

dit is de eerste stille dag
gedaan wat ik moest doen
vannacht komt mijn grote liefde
mijn grote steun
mijn vrouw weer thuis

een week met wat minder kanker aan het hoofd
want energie brengt ook levenslust
nog geen steek verder met utrecht
en met het medicijnonderzoek wil ik wachten
tot ik me weer echt goed voel

en die pijn, die zeurt zachtjes in de buik
pilletje, pilletje, pilletje

1 opmerking:

  1. Hou vol, je bent een overlever, dat heb je al bewezen! liefs cissy xxx

    BeantwoordenVerwijderen