maandag 11 februari 2013

sommige reacties zijn zo mooi dat ik die graag deel

dit schreef judith bovenberg ons:

ik droom voor jullie
samen op de boot
boot gaat om
daar is een walvis
kom zegt hij
kom mee met mij
en hij slikt je in
zachtjes glij je naar zijn buik
beneden mag je bij het raampje zitten
kom
zet je 3d bril op
we gaan
en daar begint de reis
'walvis..?'
kun je even stoppen
daar is mijn vrouw
mijn Stella,
instappen maar
ook Stella mag bij het raampje
een reis wordt gemaakt
langs alles wat is
en wat komen gaat
en hoe het afloopt
dat weet ik niet
weet ik wel
durf ik niet
te denken
ik ben nog niet zover
lieve Erik
om je lieve gezicht
zomaar nooit meer te zien
ik denk heel veel aan jullie
en stuur maar door...
XXXJudith



dank je wel lieve judith

1 opmerking:

  1. Nog iemand die het zo prachtig onder woorden kan brengen!!! Ik kan me voorstellen dat je steun vind in deze woorden, maar ook dat het verdriet dan zo tastbaar wordt..... was het maar niet zo.... XXX

    BeantwoordenVerwijderen