dinsdag 4 mei 2010

Cadzand 4-5-2010

Met een pinot noir kijk je naar de zon
die langzaam glijdt over de duinen en het zand
ze schijnt warm voor ons

je hebt meer pijn vandaag
en je bent terecht een beetje brommerig
sammie kijkt je onderzoekend aan

een konijn rent in de verte
de ondergaande zon
je huilt dikke tranen om 20.00 uur
en ik zie de geschiedenis in jouw ogen
waarom?

Waarom?
Kon ik nu maar de tijd stil zetten
stollen, stoppen
stop!
Ik hoop maar dat je weet dat ik vreselijk veel van jou hou
waarom

stella

5 opmerkingen:

  1. lieve Stella...

    dit heb je prachtig gezegd..lief en duidelijk. De liefde tussen jullie is heel sterk en dat is mooi om te lezen! Erik weet dat je veel van hem houdt, dat is over duidelijk.... Hou vol Stella en veel sterkte de komende "chemo-periode".

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stella......prachtig.
    Ik zit hier met een brok in mijn keel.

    Als er iets is dat deze #%$#&#** ziekte doet is je nog dichter bij elkaar brengen.
    De hele wereld doet er niet meer toe....

    Heel veel kracht gewenst, ik denk aan jullie.
    XXX, Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat mooi geschreven, lieverd. Moest er van huilen. Jullie liefde is groot! Heel veel succes met de eerste chemo. Ik ben in gedachten bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve,lieve schat !
    Wat heb je het prachtig verwoord.De intensiteit spat van mijn scherm en komt zo recht mijn hart binnen. Ik hou van juliie en ben steeds in gedachten bij jullie. Laat de moed niet zakken en hou elkaar stevig vast!
    liefs Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Erik en Stella,

    Heel veel sterkte voor morgen en ik hoop van harte dat het vooral de pijn verminderd en op den duur dat rotding verkleint.
    Ik heb vandaag een aantal zeer hoopgevende verhalen gelezen van mensen met slokdarm/maagkanker met uitzaaiingen en die na, natuurlijk een hele behandeling, operatie enz. na jaren nog steeds vrolijk rondlopen en kunnen doen waar ze zin in hebben.
    Hou je daaraan vast, ik doe dat ook en zo te lezen velen met mij.
    Al zit het tegen, geloof erin en zorg goed voor elkaar, ik zal er zijn als het nodig is, roept u maar.

    Dikke knuf van mij. XX

    BeantwoordenVerwijderen