vrijdag 28 mei 2010

chemo 2

en alles begint weer van vooraf aan. het tintelen, de krampen en de plakkerige ogen.
de misselijkheid.
de moeheid.
maar toch was het een fijne dag omdat broer Marcel langs kwam en Daan er verder de hele tijd bij was.
die ik overigens als clini-clown kan aanbevelen, toch Daan?
fijn om even te kunnen schaterlachen op zo'n plek.
ik twijfel of ik al een glas pinot noir moet doen...........;-)
dank weer voor de lieve smsjes!
morgen naar Hattem, reunie van de lagere school.
'hoe gaat het met jou!'?
tja............
best wel gek idee zoveel verleden straks in een middag.
en dat juist nu.

kus
erik

4 opmerkingen:

  1. hai Erik... hoe gaat het met je..??? grapje.. naar omstandig wel! blijf volhouden hé.......... De zon komt eraan, terrasje pakken.. misschien binnenkort weer afspreken.. lijkt mij gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaja, onze zoon kan zelfs van een ziekenkamer nog een feestje maken! T'is een talent he, en zo heeft ie er nog een paar. En nog een lieverd ook!
    Ik hoop dat je tintels, plakkers en moeheid in een paar dagen weg zijn en je niet al te lang hoeft na te denken over een pinot noir.
    Zo'n chemo valt de ene keer heel anders dan een andere.
    Ik hoop voor je dat het deze keer meevalt en volgende week is het weer 20 graden en kun je lekker in de zon. En blijven eten, dan kun je er weer tegen.
    Dikke knuf voor jullie XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erik, wat Cissy zegt is waar, de ene keer kan het anders uitvallen dan de andere keer.
    Ik hoop dat het deze keer mee gaat vallen en dat je volgende week van de late lente kunt genieten.

    XXX, Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen