zondag 5 februari 2012

filmpje maken

na een aantal gesprekken met david hebben we besloten
dat hij een film gaat maken over mijn leven
dat klinkt zwaar maar we gaan het alleen maar over mooie dingen hebben
mooie mensen
mooie dingen
mooie herinneringen
alles waar ik blij over geweest ben
en waar ik nog blij van ga worden

wordt er nu al blij van dat we morgen naar hattem gaan
met de camera naar de plek waar ik heb leren schaatsen
naar de prachtige bossen
juist nu, nu er sneeuw ligt
want het is leuk om te realiseren dat ik juist daar veel herinneringen aan heb
koude winters, dagen lang schaatsen
pootje over leren op ons eigen baantje
tot 's avonds laat genoten we

de schaatsen gaan dus mee
en sammie natuurlijk
want het kan nog allemaal

1 opmerking:

  1. Erik....wat een prachtig idee.

    Jij was vroeger wel eens jaloers op het speelgoed dat we in de Stationsstraat hadden, wij waren jaloers op het feit dat jullie binnen vijf minuten lopen in het bos waren.

    We hebben bij je ouders, achter in de tuin, ooit een hazelworm gevonden, hier hadden we enkel een dakterras en we kwamen niet verder dan het vinden van kevers en lelijke eendjes voor in de straat.

    Schaatsen....Frits was vroeger ook fanatiek, wat wil je geboren en getogen in Sneek, een van de elf steden.
    Nu kan hij dat helaas niet meer, als hij nu iets breekt zijn de gevolgen niet te overzien, de oncoloog zou niet blij zijn.

    Doe Hattem de groeten van me, ik vind en vond dat een prachtige plaats......

    En een dikke knuffel voor Sammie, de lieverd.

    Liefs en sterkte, Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen