woensdag 22 februari 2012

zolang ik me goed voel.....

zolang ik me goed voel hoef ik geen keuze te maken.
het zou pas zin hebben aan nieuwe chemo's te beginnen
als de kanker daadwerkelijk effectief wordt en dus klachten gaat geven
het zou die klachten dan kunnen verminderen
en misschien het leven wat rekken
ik ga me de komende tijd dus maar eens goed voelen
dat lukt al aardig zonder al die troep in mijn lichaam
maar we weten natuurlijk niet hoelang dat mag duren.....
dus, om jonge vriend Rogier maar eens te citeren:
sterven met volle teugen!

2 opmerkingen:

  1. Godverdomme Erik, dit is wie je bent.
    En dat laat ons er verbaasd, verdrietig en verwonderd (en bewonderend!) er deelgenoot van zijn.
    Zoenen op jouw volle teugen.
    XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Niets is meer waard dan de dag van vandaag."

    Johann Wolfgang von Goethe, 1749 - 1832

    BeantwoordenVerwijderen