donderdag 15 april 2010

24 uur later

natuurlijk is er hoop.
er is hoop omdat wanneer de chemo aanslaat de tumor rond de maag zo klein wordt dat de maag gebruikt kan worden ter vervanging van de slokdarm. dat is simpel gezegd wat mijn kans is.
er valt nu niks te opereren omdat er dan geen spijsverteringstelsel meer is.en er is hoop omdat ik 51 ben.
61 en ik zou weinig kans maken.
ik ga aan de slag, ik prop mezelf vol met eiwitten om niet nog lichter te worden al ben ik nu weer die godenzoon van 20 jaar geleden, haha. en lekker bruin van het 'luieren' in de zon. maar ik kon mijn goede vriend Maarten nauwelijks bijbenen toen we vanmorgen een rondje Amsterdams bos deden.
ik weet wat me te doen staat. @marcel, weet je nog dat we ooit besloten hadden om de Mont Blanc op te lopen?
ik beloof je dat als ik deze berg gehad heb dat de volgende wordt.
xxxxxx
erik

4 opmerkingen:

  1. Wij gaan met jou !!!! We putten alle gedachtes en mogelijkheden uit om er het beste van te maken ! Op naar de top van alle bergen!
    XXXXXX Bea en Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We gaan samen die berg beklimmen....

    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om met jou de Mont Blanc te beklimmen.. nou dat weet ik nog niet hoor Erik! maar DEZE berg... dat wil ik wel samen met je doen... een uitdaging en als je DEZE top behaalt, dan kan je alle hoge pieken bereiken. Ik hoop je toch nog snel te zien.. het wordt geen kamernummer AMC!! misschien gewoon ergens op een terrasje in de zon... en dan word ik nog iets bruiner dat ik al ben.. en jij probeert mijn kleur te evenaren!!
    lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Erik en Stella.
    Via mijn zus, Marian, gehoord wat voor een @$#$#^&nieuws jullie gekregen hebben.
    Wachten is nu vreselijk, voordat je met de chemo gaat beginnen gaat er waarschijnlijk weer enige tijd overheen.
    Er zijn verschillende soorten kuren, het is dus zaak om de kuur aan de persoon en, ook niet onbelangrijk, aan de soort kanker aan te passen.
    De doktoren zijn nu bezig om dat voor je uit te zoeken, heb nog even geduld.
    Heel verstandig om nu al je conditie op te vijzelen, Stella denk ook goed aan jezelf. jullie gaan beiden een zware tijd tegemoet.

    Hier kunnen we daar, helaas, over meepraten.

    Ik denk aan jullie en zal, mits je me toestemming geeft, Reiki-energie zenden.

    Veel sterkte.
    Angelique (van Ome Ad)

    BeantwoordenVerwijderen