dinsdag 27 april 2010

radioactief dagje

Gelukkig, de bomen voor onze deur zijn groen. dat hoort zo met koninginnedag.
net zoals dat we die dag een biertje doen bij ons voor de deur.
tot zover alles hetzelfde, ;-)
nog een week, een ct scan en bloedonderzoek te gaan en de chemicalien mogen proberen het tij te keren.
in eerste instantie 2 x 3 weken. dan komt er het moment om te kijken of het zijn werk doet. het stoppen van de tumor.
werkt het dan nog 6 x 3 weken door.
kortom een half jaar zal ik niet helemaal mezelf zijn denk ik.

wat ga ik genieten van de komende dagen.

liefs
erik

9 opmerkingen:

  1. Dus volgende week een dagje opname? Weet je al welke dag?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eej Erik,

    Spannende tijd dus komt er aan. We denken aan jullie! vind je het gezellig als we gedag komen zeggen als je je biertje aan het drinken bent met koninginnedag?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Erik,

    We zien elkaar morgen dus!! zeg maar waar - hoe laat... ik pas mij aan! Gezellig.......toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erik,

    Je klinkt strijdbaar, good for you!! En geniet de komende dagen. En probeer zo positief mogelijk te vechten ook als je je soms kut voelt door chemo, maar je bent een leeuw dus dat gaat wel lukken. Je bent nog jong dus je kan de dokters verbazen (zoals zo vaak gebeurt!). En geniet vooral van de mooie dagen.
    Dikke knuf van mij XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Erik,

    De zon schijnt voor jou Erik. Ga inderdaad lekker genieten. We leven met jullie mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erik.

    Eerst nog even lekker genieten van koninginnedag,doe je goed!!
    Geniet van ieder moment dat je jezelf goed voelt.

    Groetjes, Angelique.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve schat,
    Dat doe je goed !!Pluk iedere dag en geniet!
    Jij weet waar je voor zult gaan en waar je het voor doet! Ik denk iedere dag aan jullie! Alles om je heen ga je intenser beleven en je komt steeds dichter bij je ware ik! Niemand kan voelen of bedenken hoe je nu verder moet, dat weet alleen jijzelf! Volg je hart en dan doe je het altijd goed! Twijfels en onzekerheden horen daarbij. En ik weet dat je beresterk zult zijn! XXXXX Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er schiet een stukje tekst van de 3Js door mijn hoofd terwijl ik je berichtje lees.
    leef en strijd
    vergeet het einddoel maak de reis
    tem je angst en hou je dromen niet gevangen
    adem vrij
    alles gaat voorbij
    wat niet geniet,dat gaat verloren voor altijd.

    Geniet van deze koninginnedag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mirjam, ik had het zelf kunnen schrijven, ;-)

    BeantwoordenVerwijderen