zaterdag 17 april 2010

wat nu

Je leeft maar een keer.
en als je weet dat het waarschijnlijk allemaal wat sneller voorbij kan zijn
dan je zelf had verwacht wil je nog zoveel mogelijk leuke dingen doen.
Vooral met Stella, Daan en Sam natuurlijk, maar natuurlijk ook met iedereen die me lief is.
daarom heb ik liever dat alles om mij heen gewoon doorgaat,
tenzij ik geveld ben door de chemoplactochlomaprolybotil natuurlijk.
dit wilde ik even kwijt want ik weet dat sommigen het daar moeilijk mee hebben.
Ik ga wel feestjes met veel vreemden waar ik dan wel wat mee moet
zoals de opening van ons nieuwe kantoor uit de weg.
Kortom.
ik eet weinig maar wel graag lekker.haha.
en ik wil nog heel veel zien.
ook jullie!

ik wil er een feestje van maken,
xxxxx
erik

4 opmerkingen:

  1. Eten zul je broer, ook op mijn feestje.

    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erik,

    Ik schrijf om te laten weten dat ik aan jullie denken en omdat ik je niet zo goed ken je te laten weten dat ik je blog zo nu en dan lees.
    Vandaag is een mooi lentefeestje. Enjoy.

    Wilfred.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That's the spirit Erik!

    Het beste ervan maken en eruit halen wat erin zit.
    Niet het internet afstuinen naar de verhalen van anderen, ieder mens reageert anders, niet iedereen heeft dezelfde kankersoort en ook de behandeling is vaak heel verschillend.
    Laat jezelf niet in de put praten.....hoop verhoogt je overlevingskans.

    Hou je vast aan de artsen, ga ook niet op eigen houtje allerlei voedingssuplementen slikken....overleg eerst met je oncoloog.
    Frits kreeg van iemand het advies om Q10 (lichaamseigen stof) te gaan slikken, Q10 beschermt de cellen, helaas ook de kankercellen, de oncoloog vond dat niet verstandig omdat het mogelijk de werking van de chemo's zou tegenwerken.

    Jij bent degene die nu de strijd aan moet gaan, met steun van je dierbaren, hulp van je artsen......laat de stuurlui die aan de kant staan maar lekker roepen....

    Liefs, Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is alweer een tijdje geleden dat wij samen hebben gegeten, maar nu we elkaar weer hebben gevonden gaat het heel binnenkort gelukkig gebeuren. En zo ken ik je .. een vent met positieviteit, met spirit, geloof, hoop en liefde!! See you soon.

    liefs,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen