woensdag 21 april 2010

het blijft spannend!

Weer een punctie verder en binnen 2 dagen weten we of opereren nog een optie is ooit, ever.
dus die kleine kans die er was is eigenlijk veel kleiner dan we dachten.
ik kom wel in aanmerking voor die test met dat nieuwe medicijn.
daarbij heb ik dan wel weer de kans de placebo te krijgen maar de controle op de invloed van de chemo's d.m.v. ct-scans enzo is groter en dat vind ik ook wel een prettig idee.
als de chemo's niet werken kan je altijd nog stoppen, als het werkt is het natuurlijk een geweldige stimulans om door te knokken.
ben er best wel een beetje nuchter onder, er zijn al zoveel tranen gevloeid en ik denk dat lachen en plezier beter voor me zijn dan wat dan ook..............xxxxxxxxxerik

1 opmerking:

  1. Go with the flow Erik......laat het over je heen komen, werk samen met de medicijnen om dit monster de nek om te draaien.

    Veel sterkte man.
    XXX, Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen