woensdag 14 april 2010

godverdegodverkutklotekanker!

Helaas,
vandaag te horen gekregen dat er niet geopereerd kan worden omdat de tumor te ver in de maag zit en dat er dus teveel weefsel bestraald zou moeten worden en er te weinig maag over zou blijven om de operatie te doen slagen. maar, omdat ik nog jong ben, haha, 10 jaar verder en ik was echt opgegeven, heb ik nog een kans met chemotherapie...........zeggen ze.ik weet gvd niet hoe ik het anders moet vertellen of uitleggen.ik weet ook verder niet wat ik moet schrijven.
de hoop heeft flink op zijn flikker gekregen vandaag.
ik huil
erik

9 opmerkingen:

  1. lieve Erik en Stella,
    Dit is niet wat je wilt horen! Heel veel sterkte. Lieve groeten, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar waar innige liefde bestaat, bestaan ook wonderen. Wonderen berusten niet zozeer op gezichten, stemmen of een genezende kracht die ons van verre komt aanwaaien, maar op ons vermogen om dingen steeds verfijnder waar te nemen zodat we in staat zijn om een moment lang te zien en te horen wat zich altijd al om ons heen bevindt.

    Liefs Arthur, Irma, Thom, Timo en Capuchino.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Erik en Stella, ach lieverds...... we zijn in gedachten bij jullie. Heel veel kracht en liefde ....

    Judith&David

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erik, heb net van Marcel dit vreselijke nieuws gehoord. Ik hoop dat de chemotherapie aanslaat. Heel veel sterkte.
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Erik en Stella, Ik kwam via Marcel op je blog terecht. (Ik ben een dochter van ome Hub en tante Antoinet uit Tilburg). We zijn erg geschrokken van je heftige verhaal. Wens je (ook namens mijn ouders) heel veel succes, kracht, doorzettingsvermogen en vechtlust toe. En alles wat je kunt gebruiken. Maar we hopen vooral voor jullie dat alles goed komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Godsamme. Woest en woedend word ik hiervan en stil van machteloosheid. Ik wens jou, jullie, ook namens Miki alles wat je nodig hebt om dit te dragen, om hier doorheen te komen. Leef van afstand zeer met jullie mee. Hou moed, blijf hopen.
    Fred

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Erik,

    Op zoek naar de campagne ' kanker is topsport' kwam mijn vrouw Claudia ( Maijoor) deze blog tegen.
    Schokkend nieuws, ik kan niets anders zeggen.
    Mijn vrouw zit op dit moment in een soortgelijk proces. Bij haar is afgelopen oktober borstkanker geconstateerd, met uitzaaiingen op 9 plekken.
    Operatie was bij haar ( ook ) niet meer mogelijk. Achteraf heeft zij 5-7 jaar rondgelopen met kanker in haar lijf.
    Dus chemo en bestraling moesten het werk doen.
    Ze is net klaar, 'uitbehandeld' volgens het AVL, dus nu is het afwachten...
    Ongelofelijk zwaar moet het voor je zijn, om te knokken voor een sprankje hoop.
    Ons leven is een achtbaan geworden, niets is meer vanzelfsprekend.
    Dat zal bij jou niet anders zijn.
    Ik wens je alle kracht toe om dit te overwinnen.

    Groet Ruud Binnekamp

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erik, ik ken je van vroeger uit de commercial tijd, toen ik nog acteerde.. ik ben geschokt te horen dat je zo ziek bent. ik wens jou en je familie kracht en moed. warme groet simone gablan.

    BeantwoordenVerwijderen