donderdag 29 april 2010

proefkonijn

eindelijk door alle onderzoeken heen. ze hebben het ideale proefkonijn.
zeldzaam jong voor deze aandoeningen, topconditie en vol goede moed.
alleen moet er wel plaats zijn dus het schuift allemaal weer een paar dagen op.
nu wordt het vrijdag. zeggen ze.
nu maar hopen dat ik niet de placebo krijg, hebben ze ook nog wat aan me.
moet verder zeggen dat ik er wel relaxed onder ben. geloof ook niet dat stress goed voor me is.
moet me er maar bij neerleggen dat het allemaal niet zo vlot verloopt.
ben wel benieuwd naar de nieuwe ct scan.het was nogal groeizaam weer de laatste weken........
en ik ben ontzettend blij met alle lieve aandacht. dat doet me goed en maakt me sterk.
dank jullie wel.

xxxxxxxx
erik

6 opmerkingen:

  1. Hoi Erik.

    Laat ze hun best maar doen op dat proefkonijn, laat ze alles maar uit de kast halen.

    Inderdaad, stress is je ergste vijand in deze, ook hier hebben we de nodige oponthoud gehad voordat de eerste chemo erin gejast werd.
    Na de laatste operatie kreeg Frits een wondonsteking.....en ja, conditie niet 100% dan ook geen chemo...dus eerst antibiotica.

    Alles gelaten over je heen laten komen is dan het advies, niet altijd even gemakkelijk, ik ben de laatste om dat te ontkennen.
    Zoals ik al schreef.....go with the flow.

    Geniet samen nog even van de dagen voordat de mallemolen gaat draaien.

    Sterkte, ook voor Stella en de kinderen.
    xxxxxx
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Erik en Stella,

    Dit was vast weer een mooie koneginnedag! Hoop dat je genoten hebt en maak nog een paar mooie voordat je moet acteren als proefkonijn.
    Pak de zon als ze er is en eet en drink lekker, dan kun je heel wat hebben, en je mag ook best protesteren als je vindt dat je te lang moet wachten, you're the man and its your body!
    Zonder stress kun je het de docs in de schoot werpen en draai je fluitend om en ga je "merry way" jij hebt betere dingen te doen, en laat de oplossing aan hen.

    Ik volg je en stuur vast wat vrolijke engeltjes om je af en toe wat geintjes en ondeugendheidjes in te fluisteren, je in slaap te zingen voor de nacht en grappige plannetjes te strooien op de dag, zodat je die weer lachend doorkomt.

    Dikke kus van mij X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Erik,

    Ik denk aan je, en lees elke dag ook jouw blog.Heel veel sterkte!

    liefs Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Stella en Erik,
    Wat hebben we gisteren genoten! Het was heerlijk jullie te zien en te knuffelen!
    Bedankt voor deze goeie, mooie dag en dat er nog maar vele fantastische dagen mogen volgen!! We gaan er voor en we blijven jullie op de voet volgen!
    liefs Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joop de Boers3 mei 2010 om 21:44

    Hoi Erik en Stella, ik hoop van harte met heel mijn ziel dat het cHemO wordt. Hoop dat je/jullie er niet al te beroerd doorheen komt/komen maar vooral "heel" uitkomt. Liefs, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben net terug van Valencia.. heb uiteraard veel aan jullie gedacht.. lees nu de Blog.. weer wachten, maar zoals je al zei Erik.. je bent er relaxed onder.. Ik kan het bevestigen dat je dat inderdaad bent, na ons gezellig uurtje bij De IJsbreker! Geniet nog van deze dagen en dan mag je proefkonijntje zijn..... succes.. en op naar onze volgende ontmoeting ergens op een terras in de stad! Of anders komen jullie maar naar het noorden ook gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen